donderdag 14 maart 2013

16 VOLGERS EN EEN PAAR DAGEN GIVE AWAY

Vanmorgen weer een 'gezellig' bezoekje aan de neuroloog. De foto's gaven geen oplossing voor mijn klachten dus was het wel mooi meegenomen dat we ook hebben kunnen lachen om een verhaal over slaapmedicatie.
Maar hij zoekt verder en er volgt binnenkort een MRI. Die heb ik in het verleden heel wat gehad voor mijn rug maar ik ben absoluut geen fan van die smalle koker. Ik zie er nu al tegenop maar daarvoor krijg ik dus een diazepammetje. Eéntje! en toen vertelde hij het lachwekkende verhaal over slaapmedicatie waar ik jullie verder niet mee zal lastig vallen.
Het is dus nog even afwachten en stilletjes hoop ik dat het gewoon allemaal overwaait maar diep in mijn hart ben ik bang dat er toch weer iets veranderd is in mijn lichaam waar ik weer mee moet leren leven.
Of het therapeutisch is of juist niet, het breien en haken kan ik niet laten. Zo heb ik voor mijn kleindochter op komst een jasje gebreid. Wat heb ik tegen het inzetten van de rits zitten aanhikken. Toen het naai-atelier waar ik altijd heen ging voor klein herstel niet meer bleek te bestaan heb ik het toch zelf gedaan en voila......
Hoop niet dat dochterlief ineens mijn blogje gaat lezen, hoop dat ze belangrijkere dingen aan haar hoofd heeft. Maar ik wil jullie het jasje graag laten zien want ik ben er wel wat trots op.

En die 'jullie' zijn ondertussen al met velen. Zo begon ik vorig jaar november met mijn eerste blog en nu zit ik al op 84 volgers. Wat geweldig, waar komen al die lieve mensen toch vandaan?
Voor de give away voor 100 volgers ben ik alvast begonnen want ik wil jullie niet te lang laten  wachten zodra de winnaar bekend is.
Nu nog mama van 1 spruitje maar over een paar dagen mama van 2 spruitjes
En dochterlief staat op springen om het heel oneerbiedig te zeggen. Nog een dag of 8 tot de uitgerekende datum maar zoals altijd denkt iedereen dat het toch wel eerder komt dus ik ook. Maar ja, langer dan een week of drie is het in ieder geval niet meer want die twee weken overtijd zal ze wel niet vol maken.
Stiekum hoop ik dat het een lentekindje wordt. Dus 21 maart heb ik besproken voor het nieuwe leven!

DUS..........voor de give-away die is gekomen ipv de PIF (voor de geboorte van de kleine spruit) nadert ook de uiterste datum.  Jullie kunnen nog meedoen, de 21 sluit de mogelijkheid voor deze give-away .......HOOP IK

En ondertussen geef ik weer toe aan mijn verslaving...........kruisjes drop.....mmmmmmm.......zo lekker!

29 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtig jasje, hadden ze die maar in mijn maat
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw spannend hoor....
    Jasje is erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig jasje heb je gebreid!
    En wat is het nu spannend hé :-)

    En maar wachten... hihihihi

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry mam... Ik ben er toch.. En hij is leuk!!!

    Onrust in mijn buik, steeds weer. Maar de volgende ochtend ook steeds weer de teleurstelling dat er geen kindje naast me ligt. Zou dat even lekker zijn;) Maar we moeten binnenkort toch eerst nog een klus klaren.. Zucht.. Haha

    En die foto met ons moppie.. Dat was begin nov. Wat is ze al groot geworden sinds die tijd! En vooral met een hoop meer haar. Haha

    Wij wachten rustig af tot de baby zin heeft om haar beentjes te strekken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. boe boe. Heb ik dat even verkeerd ingeschat. Gelukkig dat je het leuk vindt.

      Dikke kus en nog even geduld. Voor je er erg in hebt ligt dat hummeltje naast je!

      Verwijderen
  5. Saskia je jasje is prachtig en daar mag je als oma zeker trots op zijn!Ik hoop als ik in de toekomst kleinkinderen krijg daar net zo'n mooie dingen voor te mogen maken;-).De rits er in is je erg goed afgegaan hoor!Zal duimen voor je als je de MRI in moet:-(...was jij overigens diegene die mij een enveloppe heeft gestuurd via Dream make Share?


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Angeline, ik was het niet, waarschijnlijk dan een andere Saskia.

      Verwijderen
  6. hmmmm kruisjesdrop :-)
    spannend .. hoppa naar 21 maart !! en dan nog zo'n onwijs lief droppie erbij !!
    je jasje is echt geweldig Saskia, daar zal ze vast heel blij mee zijn !

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi je dochter is helemaal blij lees ik al ☺
    en het is dan ook een plaatje♥ prachtig gemaakt zeg

    mri zijn inderdaad smalle dingen ben er ook niet zo een fan van
    maar het is wel te hopen dat ze iets zien anders krijg je klachten die je wel hebt maar GEEN naam heeft
    sterkte
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een mooi jasje heb je gemaakt. Ik moest wel effe lachen toen ik de reactie van je dochter net zag whahaha, prachtig toch nog een anonieme volger waarvan je dacht dat die het te druk heeft met andere zaken. Nee mams ze leest lekker gewoon jullie blogs, straks gaat ze het nog extra druk krijgen ;).
    Ivm je gezondheid ga ik even wat blogs teruglezen die ik blijkbaar gemist heb. Mmm deed je al mee met mijn Give Away?
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig jasje!!! Ontzettend knap zeg! Sterkte met verdere onderzoeken! Heb toevallig zelf een slaaptest gehad vorige maand, waaruit blijkt dat ik een slaapstoornis heb en daardoor de hele dag moe ben en iedere dag wel een keer in slaap val en dan nog niet uitgerust ben. Ik 'mag' nu naar een slaapkliniek, waar ze me gaan 'leren slapen' ;-) Maar ben ook blij dat ze me niet hebben 'afgescheept' met slaapmedicatie! fijn weekend vast! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat de rits is gelukt en wat balen weer van je arm. Dikke knuffel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dochterlief is duidelijk in haar nopjes met dat schattige jasje!
    En zo'n MRI
    ik doe altijd gewoon alsof ik onder de zonnebank lig - ogen dicht ;-)
    Een hele fijne dag! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend leuke jasje, hihi is je dochter er toch om te lezen XD.

    Veel succes met de laatste loodjes!!!

    En oma ook met het wachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig jasje!!! Wat knap zeg!!!
    Nogmaals sterkte met je schouder ik hoop echt dat de MRI je duidelijkheid zal bieden ter zijner tijd...

    Fijn weekend alvast! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, wat een snoezig jasje en wat spannend zo de laatste lootjes voor mamma en oma ;-)) Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi, schattig vestje heb je gemaakt. En je dochter vindt hem prachtig, nu nog wachten op het mooie wonder. Spannend hoor! Ik hoop dat de MRI je duidelijkheid zal geven over wat er aan de hand is. Ik heb er ook al twee keer in gelegen, geen pretje maar ogen dicht en denken aan wat leuks. Een heel fijn weekend, lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woww wat een spannende tijd nu zo dat wachten tot de kleine er is.
    Het kan zomaar gebeuren, leuk hoor.
    Je hebt een mooi vestje gemaakt, en wat goed dat je zelf de rits
    erin hebt gezet.
    Leuke foto van je dochter en kleinkind ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hmm wat vervelend dat er nog geen oplossing is voor je klachten. Lijkt me heel naar! Het jasje dat je voor de nieuwe spruit hebt gemaakt is echter wel ontzettend leuk. Wat knap dat je die rits er zo in hebt gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat spannend iedere dag kan je tweede kleinkind geboren worden, je zult vast nog veel meer moois voor beide kids sterkte met de rug.

    Groetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oww het is helemaal goed gekeurd zeg, het is ook een plaatje wat je gemaakt hebt.
    Spannend zeg dat een der deze dagen een sweet petite word geboren ♥
    Wat vervelend dat ze nog niks hebben gevonden zeg..Hoop dat de Mri meer uitkomst bied (ik ook met een pammetje hoor)
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi vestje zeg! En die rits is zo te zien ook super gelukt! (ik heb ook altijd een beetje ritsen angst hoor!).

    Spannend wordt het daar voor je dochter (en jullie).

    Enne, succes met de MRI en je rug (weet er helaas zelf ook alles van :( )

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig jasje meis!!!!
    En nee .... een MRI is geen pretje ... maar hopelijk wel de uitkomstbrenger meis!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik hoop op 22 maart :-) Dan wordt mijn meid 17 jaar :-) En wat een pracht van een jasje! Chique hoor! Ik duim mee dat alles in orde komt met jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo mama van Maai! Ik dacht, ik kom ook eens een bezoekje brengen aan je blog, Maya vertelt er zo vaak over. Leuke blog heb je! En wat heb je toch twee prachtige dochters. Even spannend nu nog, hopen dat die kleine spruit snel geboren wordt! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Spannend, het is vandaag de 21e! Ik hoop dat de baby snel komt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De werkbeschrijving van dat jasje wil ik wel. :-) Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen